But I am not, I am a english idiot







Today I went to global village to improve my english speaking ability,

but I felt so frustrated that I speak so poor,

not mention that there was a 15-yr-old boy speaking so fluently

and
he talked to the teacher just like speaking his own mother language.



課堂上各種年紀都有
除了我上面說的15歲小男孩
(其實我懷疑他連15歲都不到啊~~ )
還有好幾個大約4,50多歲的爸爸媽媽
他們也都好厲害
可以說一大串整串的英文
我卻節節巴巴
說沒三句就卡住了


我好挫折啊啊啊啊啊啊
還覺得很丟臉
上完課心情超低落的

現在只盼望會一天一天的進步
真的很弱耶我!
arrow
arrow
    全站熱搜

    nicoleCCC 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()